duminică, 6 mai 2012

Absurditatea destinului

Bai oameni buni...zau asa! Ce-i cu atata tristete, deprimare si depresie? Nu-nteleg. Vorba lui.."ai vreo problema"? Don't get it. Ok, ok..fiecare are momentele si zilele lui, pe asta o pricep. Dar sa o tii intr-o continua suparare, come oooon. Who the hell cares? Pe bune...cateodata orice om are nevoie sa zambeasca, sa vada soarele zilei..eu il vad.  Ma rog, pe aici e noapte..dar nu conteaza, eu tot vad soarele! :)) N-am absolut nici un motiv sa fiu fericita in mod special..doar pentru faptul ca mi-am gasit o persoana pe care sa o iubesc pana o sa dea pe afara de iubire (indiferent de numarul care se afla intre noi) si pt ca familia mea e sanatoasa, fericita..la locu' ei, nu inseamna ca ar trebui sa am starea asta (care btw, sper sa nu treaca la fel de repede precum a venit).. doar ca m-am gandit ca ar fi foarte dragut ca omuletii care citesc aceasta postare a unei simple pustoaice visatoare sa zambeasca. Pur si simplu. Fara absolut nici un motiv. Ce se poate intampla? O sa ai o stare mai buna, nu te speria, asta nu inseamna ca ai innebunit... Cam asta este mentalitatea in ziua de azi..daca zambesti, ar trebui sa te cauti. As vrea sa le multumesc anumitor persoane care ma fac sa simt ca pot zambi absolut cand vreau, fara sa-mi pese de parerea nebunilor care ma cred pe mine nebuna, pentru ca poate peste ceva timp..cand o sa am o senzatie monotona, prefer sa recitesc asta si sa-mi aduc aminte cat de frumoasa e viata cand esti inconjurat de chestiutele astea mici care mi-au intrat in viata ca sa ma faca fericita (ordinea e random, de nebuna) :
   ma' muzicutsa, multumesc pentru ca tu la ora 4 si jum dimineata imi povestesti, razi..dupa care devii dintr-o data serios si avem o discutie cica serioasa, care oricum se termina tot cu mine razand. stii tu faza cu regatul...
   myna...nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru ca esti cea mai tare sora din lume si pentru ca indiferent de distanta, inca doar gandindu-ma la tine, ma conduci la cele mai bune decizii pe care le pot lua.
   domnule compozitor, mai tii minte cand invata madalina pentru bac si noi stateam in pat (acum, patul meu) si ne jucam sah pe kktu' ala de tablita cu magnet si nu ne puteam abtine sa nu vorbim in soapta si ne injura mada pentru ca nu putea sa se concentreze? :)) thank's for this memory.
   Vladie, tu esti..cel mai complicat om pe care l-am cunoscut pe net vreodata :)) nu-mi vine sa cred ca a trecut un an..anyway, multumesc pentru toate discutiile contradictorii care nu se mai terminau, in care adoram sa aberez si sa gasesc motive absolut cretine ca sa nu fiu de acord cu tine, doar ca sa vad what's next :))
    Crina..am doar un singur cuvant pentru tine.."coacazele", remember?:)) multumesc pentru toate idioteniile pe care le-am facut impreuna.
   dudule..multumesc pentru narcisismul excesiv pe care il ai oricum..pentru ca am invatat cum sa ii spun unui narcisist ca daca nu e Andrei..pff..degeaba respira :))
    Raducu'? Tu mai graiesti din cand in cand pe acolo..cam rar, ce-i drept..dar macar o mai faci :)) multumesc pentru perioada aia.
    Roxy Argh, iti multumesc pentru ca esti acolo de cate ori am nevoie, fara exceptie.
     Ana...draga Ana..:)) multumesc pentru ca alaltaieri te-am asteptat vreo 2 ore si n-ai mai venit :))
    ciudi...multumesc pentru ca m-ai inteles. si pentru ca m-ai facut sa beau mai multa cola :)) p.s. vodka connecting people, right ?:p












                                                                                                 Restul e cancan.
   

5 comentarii:

  1. si...DE CE sunt pe locul 2?????? :-w :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Di mere >:P tu-ti dai seama ca te cunosc atat de bine incat am pus inainte acel "(ordinea e random, de nebuna")?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. asta cu ordinea e random e pusa asa...ca sa nu iti scoata lumea ochii :P si IATA!!!
    p.s. te spun "lu' mama" ca n-ai trecut-o si pe ea pe lista :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Și "di'odată" liniștea se așeză peste regat ! :))

    RăspundețiȘtergere