joi, 21 aprilie 2011

Si totusi...

Am fost dupa ceva timp in locul preferat: pe bloc. M-am asezat ca sa-mi adun si sa-mi aranjez gandurile in minte. Momentan voi alege o imagine pentru a descrie ceea ce gandeam:pe un fundal negru, multe " poze" cu diferite persoane, cu diferite momente, cu diferite locuri; unul dintre ele s-a oprit si a incercat sa ma scufunde in logica lui: un gand foarte simplu - majoritatea filmelor incep cu doi oameni care se iubesc, dupa aceea se cearta foarte tare si nu mai vorbesc deloc... si totusi... finalul filmului apare atunci cand cei doi se saruta si se iubesc din nou. Stateam sa ma intreb oare de ce nu este vreun film in care finalul sa constea in supararea celor doi pe vecie... ? Un raspuns posibil la aceasta intrebare ar fi ca in viata se intampla mereu exact ca in filme, desi toate persoanele iti spun sa te trezesti la realitate ca "nu esti intr-un film" ...
P. S. : azi nu am avut inspiratie,dar am scris din suflet ;))
P. P. S. : je mors...je te manques...je ne peux plus voler...
P. P. S. : (later edit - anul 2016, luna iunie) Mai mult de atat, nu uita ca "Viata bate filmul".

                                         https://www.youtube.com/watch?v=wE4lnC25fnU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu