miercuri, 7 august 2013

M-am intors.

 Dragi conviețuitori, I'm back.  
 Într-un peisaj plin de oameni parșivi și cuvinte goale, masca vieții netăgăduite mi se conturează încetișor pe timpul verii. Ah, de-ar putea privi și altu' rama întregului tablou. De-ar putea înțelege ce-mi trece mie prin suflet și prin inimă. De-ar putea...ce bine ar fi să-mi și spună. Să se strecoare pe poteca mea și să-mi facă cu mâna. Să-mi zâmbească prietenos și să-mi fie tovarăș de călătorie. 
 Unii spun că e cald, alții se plâng de dureri de spate. Dar care e povara ce le îngreunează coloana?  
 Ridic privirea și mă holbez la cer. O viață atât de frumoasă..neapreciată de populația ce ne-nconjoară. Oamenii sunt orbiți de tehnologie și rutină. Îmi doresc să călătoresc, să văd, să cunosc, să fug prin culturi și tradiții. Nu vreau să uit de visele anacronice, timpurii. Vreau să privesc o pereche de ochi verzi. Aurii. Plini de viață și dorință.  
 Caut, încerc, zâmbesc. Mă bucur de vară, mă bucur de căldură, mă bucur de mare, mă bucur de ocean, mă bucur de copilărie, de adolescență, de viață. Mi te alături? 

Un comentariu: