marți, 13 august 2013

Caut donator de timp..

Vara asta trebuie sa ramana infinita. Am nevoie de ea. Am nevoie sa o beau, sa o respir, sa o privesc, caci este plina de momente sclipitoare. Vreau sa ajung in atatea locuri, sa fac atatea lucruri, sa intalnesc atatea persoane, incat timpul pare doar un copil. Pana acum, am fotografiat si pastrat in suflet multe trairi frumoase, dar planurile nu se sfarsesc aici. Ma gandesc ca daca voi reusi sa le realizez pe toate intr-un timp mai scurt..intensitatea va fi si mai mare..

Astept un mesaj, un telefon, sau doar un simplu semn de la persoana speciala ce-mi capteaza gandurile. Am nevoie sa ma impinga, sa ma indrume, sa-mi arate. Dar nu-i nimic, eu stau aici cuminte asteptand. Scriu.

2 comentarii:

  1. Sper sa primesti macar un mesaj de la aceea persoana care iti capteaza gandurile .

    RăspundețiȘtergere
  2. da-mi nr tau ca te sun eu :)))

    RăspundețiȘtergere