duminică, 27 mai 2012

Mai mult...

Inca nu-mi vine sa cred ca El mi te-a dat ca raspuns pe tine...daca n-as fi intrebat, inca m-as fi chinuit sa-mi inteleg cosmarurile si sa caut vreun semn ca dragostea macar exista. E atat de fain mai copile, sa-ti gasesti in lumea asta larga un rege care sa-ti poata cuceri regatul. Sa gasesti un visator lunatic care sa-ti completeze gandurile, visele...zambetele. Ma uit la minute cum dispar in preajma ta..la ceasul care se grabeste, dar stii bine ca nu-mi mai pasa. Not anymore. Cand seara se lasa si luna arde, tu-mi arati alinare...cu tine nu exista realitate sau imaginar. Cu tine sunt intr-un vis ce nu mai are inceput sau sfarsit, deci nici mijloc. Tu...imbraci un suflet cald acum, invelesti o inima nebuna ce sfideaza ritmul. Incep sa-mi fac o idee despre aceasta dragoste...e doar un inceput. Am o viata intreaga sa-mi dau seama de ea. Miss ya.


P.S. Printesa pupa regele.


http://www.youtube.com/watch?v=F1yhczZDfQk

Un comentariu:

  1. La 03:27 fetele de varsta ta DORMEAU! Ai stat sa-l vezi pe Bute?

    btw, domnu' cu mauserul nu si-a facut datoria!!

    RăspundețiȘtergere