luni, 24 ianuarie 2011

Pe bloc...

Blocul....hhmm...este sursa mea de inspiratie...ceea ce vad eu acolo sus,nu se limiteaza doar la stradutele pline de masini ce imprejmuiesc diferitele case de muzeu,te vad pe tine,il vad pe el,o vad pe ea,ii vad pe ei.Vad ceea ce altii nu ar putea vedea.Zambetele copiilor,parintii care le spun sa taca,oamenii care traverseaza pe rosu,pe cei care circula cu o viteza independenta.Acum cateva zile am "imortalizat" vederea preferata din spate...aici stiloul isi gaseste linistea pe foaia neliniata,alaturi de randurile scrise cu cerneala neagra.Noaptea,luminitele colorate incalzesc locul inzapezit.Firele de tensiune se gasesc in preajma mea;incerc sa le ocolesc pe fiecare in parte,astfel incat sa nu ma electrocutez.Atunci cand ating unul din neatentie,ma indepartez de centru si ajung pe margine,de unde vad prapastia nesfarsita...invat din nou sa merg,pana ajung de unde am plecat.Pericolul ma priveste din fiecare loc ocupat,indiferent unde ma aflu.Cateodata,mai observ oameni care-mi fac fete mirate,cu gura larg deschisa,dar ei nu realizeaza ca am mintea necesara pentru a nu fi emo :)) So...hope you like it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu