duminică, 16 ianuarie 2011

O mica descriere a ceea ce am facut eu azi...

                                                                                                                         Sambata,15.ianuarie.2011
         
       Mi-am inceput ziua cu minusculii mei hamsteri care mereu imi suporta nervii de dimineata pe care ii am(nu ca ar avea de ales).Nervi,pai...motivul : nu vreau niciodata sa ma scol,iar tata nu gaseste niciodata o modalitate mai buna ca punerea hamsterului in patul meu.Anyway,am fost surprinsa sa o vad pe matusa mea venita din Buzau stand in fotoliul meu preferat rosu din sufragerie...surprinsa in mod placut,evident.I-am imprumutat cartea de suflet a tatei pe care inca nu am citit-o : "Cismigiu & Company " ,si pe care nici ea,evident,nu apucase sa o citeasca.Doua ore mai tarziu,dupa ce am incuiat usa,am plecat la o petrecere.......macar a fost o pauza de la citit.In tramvai am citit Bravo Girl....un articol despre problemele adolescentilor(ca si mine)de zi cu zi.Numai ca unii nu isi dau seama ca sunt...indragostiti.Exemplu: titlul "problemei" :"De ce nu am un iubit la varsta asta?" Cauza penibilitatii: nu specificase varsta...so,never mind,era doar o adolescenta indragostita....am ajuns intr-un sfarsit si acasa,unde mi-am adus aminte ca nu am luat mancare pentru hamsteri si am inceput sa le bag cu forta in guritele lor mici bucatele de mar ,ca sa nu moara de foame pana maine :))...Este tarziu acum,dar mi-a venit o idee despre ce voi scrie data viitoare ,si nu vreau sa ma gandesc la continuarea textului(inspiratia vine pe moment,nu gandindu-te la ea).Asa ca,somn usor! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu