sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Din cauza lui

Datul cu capul de pereti nu ajuta la nimic...ameteala provocata te conduce in nori.In jur totul e alb,e ceata.Ma simt tradata....de toata lumea si in acelasi timp de nimeni.Sau poate ca eu m-am tradat pe mine insami."Fluturasii" din burta au disparut...tristetea i-a cuprins si i-a ucis.Dar cum dupa noapte vine zi...am sperat alinarea...si alinarea m-a condus la zambet,ras....virtualitatea este mincinoasa,dar uneori,fara sa-ti dai seama,pui suflet in ea si te trezesti cazand in prapastie.Din fericire,exista salvatorii care te iau de mana si te fac sa zambesti again.In noaptea asta sunt neutra....nu e alb,nu e negru,deci e gri.Totusi negrul ma atrage incet spre el cu libertatea de a face glume.Fiecare placere,fiecare gand,lucruri date uitarii,toate au fost furate de noapte.Si luna incearca sa-mi zambeasca de sus,spunandu-mi ca unde nu e dragoste,tristete si bucurie,nu e viata.Am uitat de reguli,zambesc,ma zbat ca sa traiesc pentru un motiv.Oricum ....toate sentimentele se reduc la un singur cuvant : viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu